Од данас је за посетиоце и стручну јавност отворен најзначајнији регионални и европски догађај у сфери дизајна, производње и дистрибуције намештаја, дрвне индустрије и пратећих грана у југоисточној Европи, 57. Међународни сајам намештаја, опреме и унутрашње декорације, који ће се у халама 1, 1А, 2, 3, 3А и 4 Београдског сајма одвијати до недеље 10. новембра. Паралелно у хали 5 одвијаће се 57. Међународни сајам машина и алата из области дрвне индустрије који ће трајати дан краће, до суботе 9. новембра.

На сајму учествује више од 500 излагача из 38 земаља, међу којима су: Италија, Немачка, Швајцарска, Данска, Аустрија, Шведска, Турска, Чешка, Босна и Херцеговина, Бугарска, Хрватска, Северна Македонија, Пољска, Румунија, Словенија…

Годишњи преглед кретања у креативној индустрији намештаја и дрвној индустрији у новом издању остаје доследан концепту креирања препознатљивог визуелног и тржишног идентитета Србије и региона. Окупљајући угледне компаније из овог дела Европе и света, сајам у фокус ставља нове идеје, премијере, врхунски дизајн, иновативне технологије, квалитетан и функционалан намештај свих врста и намена, али и дизајнере млађе генерације из целог региона који представљају нову креативну и покретачку снагу.

Сајам је пословни догађај који током шест дана постаје најважнија тачка сусрета свих учесника у области индустрије намештаја и оних који су заинтересовани за њу.

Интернационални карактер манифестације огледа се окупљању значајног броја излагача, пословних посетилаца, купаца, архитеката, дизајнера и дистрибутера из региона и свих крајева Европе, као и све већем интересовању компанија за учешће на сајму.

Апсолутни новитети на Сајму намештаја

На сајму ће се ове године представити нови интернационални и регионални излагачи профилисани у артисанској изради са великом посвећеношћу детаљима и квалитету.

Први пут на сајму учествују два престижна италијанска бренда – Colombini Casa и Cappellini, као и дански Muuto, хрватски Нунц и Хеспо, северномакедонски Фагус и српске фирме Леснина С, Емезета и многи други.

Међу новитетима на овогодишњем сајму су колекције намештаја које не могу остати непримећене, јер представљају врхунац у погледу естетике и квалитета: спој најсавременије технологије и дрвета, визуелно софистициран, али и функционалан намештај, безвремене форме, намештај у који су интегрисани врхунски светлосни ефекти, реинтерпретирани традиционални комади свежом и једноставном естетиком, квалитетан минималистички дизајн, софистицирани аксесоари…

Звезде домаће и регионалне дизајн сцене

Посетиоци ће поново моћи да виде производе компанија чији квалитет представља највишу норму када је дизајнирани намештај у питању: Просториа из Хрватске, затим швајцарски WOAK и домаћи Гир. Ове компаније својим повратком потврђују квалитет манифестације и чињеницу да Београдски сајам намештаја представља регионални центар у области промоције намештаја.

На Сајму намештаја представља се изузетан програм домаћих излагача: Симпо, Extraform, Catra Home Fashion, Атлас, studio Dsignedby, Wood Mood Design, Гарда, Раст, Коларевић, Casa Familia, Concept Line, Wood Feel

Уз колекције бројних излагача из земље и света, посетиоци ће током сајамских дана моћи да уживају у посебним догађајима посвећеним дизајну који су се већ усталили у сајамској агенди током претходних година.

Изложба младих дизајнера/Young Designers Exhibition – звезде у успону, хала 2Ц

Током сајма посетиоци ће имати прилику да погледају најсавременија решења у области дизајна намештаја и сазнају како о дизајну размишљају још увек неафирмисани дизајнери. У хали 2Ц наступају свеже и младе снаге. Ово је посебан догађај у оквиру Сајма намештаја у Београду који промовише нове ауторе и игра важну улогу у повезивању свих актера који учествују у креирању производа, целокупне индустрије и тржишта.

Design Talks – дискусије са еминентним говорницима, хала 2Ц

Разговори са дизајнерима и архитектама постају све популарнији догађај на сајму на ком се окупља сам врх експерата из области дизајна, архитектуре и индустрије намештаја у целини. Свакога дана током трајања сајма посетиоци се могу придружити разговорима или слушати о искуствима водећих стручњака, произвођача, консултаната и свих осталих актера који учествују у креирању квалитетних производа, на домаћем и на светском тржишту.

На Design разговорима ће учествовати чланови жирија, млади дизајнери са изложбе Young Designers Exhibition, представници компанија Гир, Нунц, Hard Stuff, Раст, Анимо, Лилипоп, Одрживи Простор, Нова Искра, Abovus Architects

Разговор модерира Весна Пејовић позната продукт дизајнерка из Београда.

Врхунац манифестације, како за излагаче тако и за сам догађај, представља додела награда Златни кључ и Сајамски кључ за најквалитетнија и иновативна решења у овогодишњој продукцији.

Hosted Buyer програм и B2B пословни портал

Значај манифестације за домаћу и регионалну привреду огледа се у афирмацији домаћих произвођача из области дрвне индустрије и могућности да своју продукцију представе великом броју купаца (buyera) из земаља у окружењу, Европе и света.

У оквиру програма Hosted Buyer очекује се посета неколико хиљада великих професионалних купаца, утицајних у домену индустрије намештаја, који су у позицији да спајају тржишта и креирају тражњу на глобалном тржишту.

За што ефикаснију промоцију компанија и ефектније пословне аранжмане током сајма, свим учесницима доступан је B2B пословни портал намењен регистрацији како излагача, тако и пословних посетилаца Међународног сајма намештаја и Међународног сајма машина и алата из области дрвне индустрије 2019.

Услуга заказивања Б2Б састанака за све регистроване учеснике (излагаче и пословне посетиоце) је бесплатна.

За одржавање пословних састанака предвиђен је Business Lounge на галерији хале 1, док је Meeting Point у хали 2Б.

Очекује се да ће током шест дана догађај посетити око 85 хиљада посетилаца, што потврђује квалитет манифестације, а Београдски сајам намештаја етаблира у регионални центар у области промоције намештаја.

За све посетиоце догађај је посебно примамљив због ексклузивних сајамских погодности,

а сви учесници су за купце на сајму најавили специјалне попусте и услове приликом куповине.

Медијски партнери манифестације: Furniture News, Mobel Markt, Meubihome, Wood Business Portal com, Archiproducts, BeforeAfter.rs, Designed.rs, Zagreb Desing Week, Bravacasa, Kuća stil, Style.rs, Ego magazine, Podovi, Gradnja.rs и Drvotehnika.