У сарадњи са Асоцијацијом аутомобилских новинара Србије, Апатинска пивара је у оквиру кампање „Кад пијем, не возим“ за све посетиоце Салона аутомобила припремила активације које треба да допринесу подизању свести возача и осталих учесника у саобраћају о важности одговорне конзумације алкохола и ризицима вожње под дејством алкохола.

Током викенда, сви заинтересовани посетиоци Сајма имали су прилику да управљају аутомобилом преко даљинског управљача – да пређу задату стазу носећи специјалне наочаре које симулирају вожњу под дејством алкохола. Осим тога, посетиоци су могли да носе „пијане“ наочаре и да покушају да ходају по правој линији и тако сазнају како алкохол утиче на моћ расуђивања, координацију покрета и моторичке способности.

Вожња под дејством алкохола је један од водећих проблема безбедности саобраћаја, а да је кампања „Кад пијем, не возим“, коју Пивара спроводи већ десет година заредом, успела да утиче на свест јавности, потврђују и резултати анкете која је имала за циљ да још једном укаже на значај одговорне конзумације и на ризике вожње под дејством алкохола.

Апатинска пивара кампању реализује у сарадњи са Саобраћајном полицијом Министарства унутрашњих послова Републике Србије. У оквиру кампање, Пивара сваке године МУП-у донира алкометре најсавременије генерације.