Poslovna dimenzija – najjači utisak Sajma građevinarstva

Na Beogradskom sajmu završen je najveći građevinski događaj u ovom delu Evrope – 43. Međunarodni sajam građevinarstva SEEBBE.

Pod sloganom „Zlatna grana srpske privrede“, više od 550 izlagača iz 30 zemalja prikazalo je inovacije i tehnološka dostignuća na polju savremenog i funkcionalnog pristupa gradnji, modele za opremanje prostora i postavljanje ekoloških standarda koji definišu novu, ekološku kulturu življenja.

Tokom pet dana manifestacije, Sajam građevinarstva posetilo je nešto više od 36 hiljada posetilaca, na portalu je registrovano tri hiljade poslovnih posetilaca, a izlagači i posetioci razgovarali su na brojnim svetskim jezicima. Izuzetno jaka poslovna dimenzija najjači je utisak ovogodišnje manifestacije, i može se reći da ova manifestacija raste u poslovni centar građevinske industrije jugoistočne Evrope.

Na sajmu je prvi put organizovano nastupila Privredna komora Austrije, a u okviru Nacionalnih izložbi, koje su prilika za ispitivanje tržišta i pokretanje novih projekata, predstavili su se građevinari iz Turske, Češke, Kine i Hrvatske.

Sajamski program i ove godine upotpunjen je predstavljanjem profesionalaca iz industrije kamena, u okviru 9. STONEEXPO Srbija. Ovaj događaj organizovalo je Poslovno udruženje za eksploataciju i preradu kamena „Kamen Srbije“.

Za ovu velelepnu smotru građevinarstva veoma su bili zainteresovani i mediji, koji su akreditovali 200 novinara iz najrazličitijih dnevnih i stručnih izdanja. Svoje izveštaje sa Beogradskog sajma svakodnevno su slali dopisnici iz Kine, Rusije, Hrvatske, Mađarske, BIH, Makedonije, Crne Gore…

2017-04-25T12:43:18+00:0025.04.2017.|Građevinarstvo - SEEBBE|