Marketinški praktični primeri – nekad i sad

Počela je promocija knjige jedinstvenog sadržaja „Svedočanstva o jednom vremenu – o svetu marketinga nekada i sada“. Da, da, dobro ste pročitali – počela je promocija, jer se radi o delu koje, kako je to već uobičajeno, ne promovišu autori uz pomoć nekoliko izabranih stručnjaka. „Svet marketinga“, izdavač časopisa TABU, opredelio se za drugačiji pristup – predstavljanje knjige na „pet panela u nizu“, koji će se održati do kraja godine. U ime izdavača, promociju – tačnije uvodni panel, vešto i intrigantno vodio je Žozef Lončar, marketinški stručnjak.

Prvi panel održan je 24. jula 2018. godine na Beogradskom sajmu, a po sadržaju ima suštinski uvod o razumevanje filozofije marketinga i umeću njene primene. Uz informaciju da je knjigu napisalo 88 autora, od kojih je 83 iz Srbije, tri autora su iz Hrvatske, a po jedan iz Slovenije i Amerike, prvi panel je poslužio za predstavljanje suštine ove neobične knjige. Njen sadržaj ne čine teorijski prilozi, već niz praktičnih primera primene filozofije marketinga, koji sadrže dozu kritičnosti i uglavnom predstavljaju stanje marketinga u Srbiji.

Ambasadori primenjene filozofije marketinga

Na prvom od predviđenih pet panela, osmišljenih za specifičnu promociju knjige „Svedočanstva o jednom vremenu – o svetu marketinga nekada i sada“, poveljom i plaketom nagrađeni su pojedinci koji se u oblasti marketinga bitno razlikuju od drugih, u njemu su bili uspešni i ostavili su neizbrisiv trag.

Prvi članovi Kluba počasnih ambasadora primenjene filozofije marketinga, „ljudi ispred vremena“ i nosioci ovog jedinstvenog profesionalnog priznanja su: Mirjana Zeković, Nikola Stojšić, Nikola Pavićić, Rade Svilar, Miodrag Babić, Miroslav Šutić, Jovan Tomović i Dragoljub Vukadinović, kao i profesori dr Karolj Kasaš, Miladin M. Ševarlić i Milivoje Pavlović.

Autorski prilozi, od kojih je knjiga sastavljena, slobodni su sastavi koji govore o vremenu nastanka reklama, oglašavanja i tržišnih komunikacija pa sve do nastanka i razvoja marketinga i srodnih predmeta. Autori su se pozabavili i razvojem odnosa sa javnošću, digitalnim marketingom, primenom interneta u razvoju komunikacija, političkim ali i marketingom u najrazličitijim oblastima privrede i društva.

O ovim temama govorili su dr Tatjana Mamula, direktorka istraživačke agencije MASMI, Miroslav Šutić, osnivač najstarije agencije za marketinška istraživanja PARTNER, Miša Lukić, osnivač i direktor novoosnovane agencije „New Strategy, Business Design Consulting“ i Igor Černiševski, kome je osnovna preokupacija digitalni marketing a zaposlen je u specijalizovanoj agenciji „Direct Media“. Moderator panela bila je dr Milica Slijepčević, direktorka marketinga Dunav osiguranja, a diskusiju je animirala Gordana Vlajić, „odgajana pod čekićem“ MARK-PLANA.

2018-07-25T09:28:55+00:0025.07.2018.|Novosti|